Meestgestelde vragen!

Wat gebeurt er wanneer de bestemmeling niet thuis is?

De bloemen worden bij de buren afgegeven. 
De bloemen worden, indien mogelijk bij voldoende beschutting, vooraan, naast of achteraan de woning van de bestemmeling in water weggezet. 
Indien er geen buren thuis zijn en de bloemen ook niet beschut kunnen worden achtergelaten, worden deze terug meegenomen.

Er wordt steeds een nota in de brievenbus van de bestemmeling achtergelaten!

Wat gebeurt er met mijn gegevens die ik doorgeef?

Uw gegevens worden op vertrouwelijke basis gebruikt om uw bestelling goed te kunnen verwerken, uw e-mail adres wordt opgeslagen in onze database voor mogelijke mailings over acties of nieuwe ontwikkelingen (maximum 4 maal per jaar voor Valentijn, Secretaressedag, Moederdag, …), u kan zich altijd voor deze mailings uitschrijven. U hebt het hele jaar door ook het recht om uw gegevens op te vragen, u kan deze dan aanpassen of laten verwijderen. Dit kan heel eenvoudig via ons emailformulier.

IN GEEN GEVAL WORDEN UW GEGEVENS DOORGEGEVEN AAN DERDEN !

Hoe zit het met de veiligheid van mijn betaling?

Voor onze online betalingen hebben wij gekozen voor Mollie, dit is een externe betalingsprovider die instaat voor een beveiligde en correcte betaling.

Wanneer kan er geleverd worden?

Een juist uur van levering doorgeven is bijna onmogelijk. Dit gebeurt enkel bij rouwplechtigheden. Bijna alle leveringen worden gedurende de dag gedaan tussen 08:00 & 19:00 uur.

Welke dagen kan er geleverd worden?

Met onze eigen leveringsdienst bezorgen wij van dinsdag tot en met zaterdag. Zondag en maandag en op feestdagen wordt er niet geleverd. Met uitzondering voor de Moederdag in Mei (altijd de 2de zondag van de maand) en de Moederkesdag in Augustus (altijd op de 15de van de maand) U kan voor deze dagen ook wel bij ons bestellen, deze worden dan door een bloemist ter plaatse uitgevoerd.

Wanneer moet mijn bestelling geplaatst zijn en hoe lang kan ik op voorhand bestellen?

Voor een bestelling met onze eigen leveringsdienst, geeft u alles minimum 1 dag op voorhand door.  Voor leveringen de dag zelf kan u ons best even op voorhand contacteren per telefoon op nummer 03/385 06 88.

Kan er geleverd worden bij personen binnen een bedrijf?

Een bestelling voor iemand binnen een bedrijf is geen probleem. Vermeld steeds duidelijk de naam van deze persoon. Indien mogelijk de dienst en/of de verdieping waar deze persoon werkt.

Kan ik bloemen bestellen voor een levering in het ziekenhuis of een rusthuis?

Bij vermelding van het juiste kamernummer worden de bloemen tot op de kamer gebracht.

Kan ik bloemen bestellen voor een levering in een hotel?

Bij vermelding van het kamernummer en de verblijfsperiode is dit geen enkel probleem.